Gammal - senil - snurrig?!

Jag börjar på allvar bli lite rädd för mig själv och att jag glömmer vissa saker.

Glömde ju Eriks jacka här hemma och tvingades köpa en ny igår i Göteborg.

Vad upptäckte jag nu ikväll då?
Jo, gissa vad som finns kvar på hotellet?

MIN KAMERA!!!!

Ångesten bubblar ut genom öronen på mig och jag tycker det mesta känns lite pestigt just nu.
Ingen kul avslutning på helgen :-(

Husfrun hade slutat för dagen och ska återkomma imorgon.
Finns den kvar har Magda och Ola lovat att hämta den och ta med sig den till Skåne när de kommer ner snart.

Blir så himla trött på mig själv.....
Vågar knappt berätta att både jag och Martin tog en extra titt i rummet innan vi lämnade det *suck*.


Kommentarer
Postat av: Tina

Halloj!

Tycker mig se ett mönster här.

Förra gången vi bodde på Gothi Towers i Göteborg

försökte du stjäla min kamera+ väska!!!



ps ska bo där snart igen :)

Kram

2011-12-20 @ 19:13:10
Postat av: Anonym

Det där måste du ha drömt ;-) hehe



När ska du dit?

2011-12-20 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0