Tjugoarton

Idag fyller jag tjugoarton år.
Födelsedagen hade inte kunnat firas på ett bättre sätt än så här.
Jag har länge drömt om att få åka iväg över jul/nyår och vistas på annan ort. En minisemester så att säga :-)

I år blev drömmen verklighet och allt jag föreställt mig har uppfyllts :-)

Det har verkligen varit precis sådär avkopplande och skönt som jag fantiserat om.

Idag väcktes jag av skönsång(?) och Martin hade varit hos Fjällbagaren och köpt nybakat bröd.
Sen har resten av dagen tillbringats i backarna.
Vissa pauser med varm choklad och grädde har man ju unnat sig.... ;-)

Nu har vi precis kommit innanför dörren efter att ha byggt snölyktor utanför stugan.
Lite snöbollskrig blev det också....;-)

Nu väntar duschen och sen blir det födelsedagsmiddag hos Fjällbagaren - pizza :-)














Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ett stort Grattis på din dag idag!!

2011-12-29 @ 21:09:07
Postat av: Pilla

Tack Pernilla! :-)

2011-12-30 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0