Årets Mello

Årets Mello.... (=årets melodifestival). Ja, själv tog det en liten stund innan jag fattade vad alla menade med Mello. I min värld förknippade jag det med mellanmål eller nåt liknande *hahaha*.

Vad ska man säga om den hittills? Tja, jag har varit grymt besviken hittills fast igår kväll fanns det några bidrag som jag ändå kunde tänka mig att lyssna en gång till på.
Erik gör väl som så många andra barn.... han röstar utifrån artisterna och struntar nog ganska mycket hur låtarna låter.
Redan när han fick höra att Erik Saade skulle vara med la han sin röst på honom. Iofs kunde väl de flesta räkna ut att han skulle gå vidare till Globen innan de hört hans låt.

Ellen satt och hejade på Simon Forsberg med "Tid att andas".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0