En blick säger mer än tusen ord....

Idag är det röjardag. Det är städning som gäller. Jag gillar som bekant inte att städa men det är ju ett nödvändigt ont.
Efter 20 minuter kände jag att jag behövde en paus.
Sa till Martin att jag var trött i hälen (eftersom det blir lite fel belastning när jag går). Martin ger mig världens blick .....!
En blick säger mer än tusen ord. Utifrån hans blick kunde jag i alla fall "höra" några av dessa tusen ord och uttryck.... typ - förmodligen(!), latmask, skitsnack, slöfock, öhhh(?), bit ihop då(!), kom igen nu(!), du känner efter för mycket, det är bara en fis på tvären, vem tror du att du kan lura(?), kunde du inte kommit på något bättre(?), soffpotatis, mes, bullshit o.s.v.




Kommentarer
Postat av: Tanja

Här hemma är det omvända roller. Dessa ord som antagligen Martin använder mot dig i en tänkande form skriker jag rätt ut här hemma och ibland kommer även ett och ett annat ännu hårdare ord som jag inte vill använda här i din blogg eftersom det finns barn som kan läsa det :-)

Kram

2011-02-05 @ 16:32:10
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0