Halva rea-priset

Idag var jag och Ellen inne i stan. Tanken var att jag skulle köpa "Alla ♥-dag presenter" till Ellen och Erik. Till Erik visste jag redan vad jag skulle köpa.
Ellen som brukar vara fruktansvärt kräsen när det gäller klädköp och dessutom har svårt att hitta plagg hittade idag massor!
Lika bra att passa på när det är en sådan dag :-)
Dessutom fyndade hon ett par stövlar. Visserligen avsedda för vuxna men eftersom Ellen numera kan ha stl 36 innebar det att dessa passade även henne. OK, det finns utrymme att fylla ut i vaderna men när det är halva rea-priset så kan man stå ut med det. 150kr. Snacka om fynd!


Kommentarer
Postat av: Anders

Perfekt då kan ju du oxå använda dem! Eller var det 35 du har?

2011-02-12 @ 20:48:19
Postat av: Pilla

Jag kan höra ditt skratt ända hit, Anders! ;)



I wish I could..... men tyvärr har jag inte en 10-årings storlek på vader.... !

2011-02-12 @ 22:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0