Intensivt

Två dagar av en fruktansvärt intensiv vecka är avklarade. Tre dagar kvar. Har dock en After Work på fredag att se fram emot :-) Alltid trevligt! :-)

När man går in i sådana här veckor som man redan i förväg vet att de är fullspäckade till bristningsgränsen.... ja, då är det bara att gilla läget. Bita ihop och veta att man helt enkelt bara ska igenom det hela.

Ska erkänna att jag är trött som en get men samtidigt gillar jag ju att ha fullt upp.

Finns dock små lugna oaser i hela den stressade samvaron. Befinner mig just nu i en sådan :-)
Martin och Erik är på fotbollsträning och jag och Ellen slappar här hemma. Jag njuter av att bara kunna sitta ner och kunna sudda bort alla de där "måste-göra-punkterna" som finns på min lista under morgondagen.
De får fortsätta att tillhöra morgondagen.....jag är inte där ännu ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0