Min humor!!! :)

Både jag och Martin var överens om att vi skulle skojsa till det lite med Erik i morse när han fick frukost på sängen.
Vi hade skämtat med Erik redan vid jul om att han skulle få Toy Story leksaker av oss i julklapp. Detta ville han ABSOLUT inte ha eftersom han tycker de är för barnsliga. Det var liksom ett stående skämt hela december månad.
Nu fick han ju inga Toy Story leksaker i julklapp och det har han i sin tur pikat oss för lite..... att vi bara snackar goja.
Därför blev det som det blev!
Han visste om att det inte skulle bli lika många paketer eftersom han nu väljer att ge en del av sina pengar till sitt fadderbarn. Därför kom vi in med frukostbrickan och ett paket. Paketet öppnades och i det låg..... ja, det har ni väl redan gissat er till.... en Toy Story leksak!!! *ta-da* *hahahaha*.
Eriks min var helt obetalbar!
Han är medveten och i botten inpräntad med att man ska vara tacksam över det man har och får. Han klistrar alltså på sig ett leende på läpparna och anstränger sig verkligen för att se "tacksam" ut *hahahaha*.
När jag frågar honom om han är glad och nöjd över sin present så nickar han (fortfarande med det påklistrade leendet i ansiktet). Samtidigt tittar han sig näst intill lite desperat omkring efter fler paketer.

Detta är min humor!!! :-)
Tyckte det var skitkul att se honom *hahahaha*

Ser på både Martin och Ellen att de har svårt att inte avslöja att det faktiskt ligger några paketer till och väntar på honom i rummet utanför men de får onda blicken av mig så de fattar att de inte ska öppna munnen. Lite till kan Erik gott få vistas i den här ovetskapen ;-)

Till slut avslöjas då att det hela är ett skämt och en mer lättad unge får man nog leta efter! Han avslöjar sedan att under sitt påklistrade leende så tänker han:

"- Åh nej, de tror verkligen att jag vill ha en Toy Story leksak!"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0