Är kvar i sängen

De kom.... de sågs.... och de försvann (igen).
Jag snackar alltså om övriga familjemedlemmar.

Örnspaningen var lyckad. De hade turen att få se många örnar vilket Erik tyckte var toppen. Hade han fått önska så hade han så klart velat vara närmre dem men att få se dem genom tubkikare är väl ändå inte så illa.
Ellens intresse var aningen svalare ;-)

Martin stressade runt här och inom loppet av mindre än en timme hade han lyckats servera lunch, duschat, skjutsat Erik till en kompis och var sen redo att tillsammans med Ellen, Elina och hennes pappa åka in till Kristianstads Arena för att kolla på VM handboll. Idag var det Ellens tur att gå på match :-)

Nu är jag alltså ensam igen. Har fortfarande inte stigit upp ur sängen *hehe*. Har däremot läst ut min bok så nu får jag hitta en ny.
Tror att det blir.......


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi mötte Martin&Co i biln när vi körde hem. Jag fick oxå se 7 örnar det var gott om örnar där idag men jag säger som Erik de var lite långt bort.

Du ska tro att det var mycket folk där, folk parkerade hur som helst. Du hade inte "klarat" av att hoppa där med kryckorna, där var gott om isfläckar på gräsmattan så även jag halkade till ibland. Så du var hemma med gott samvete. Krya på den fot.

2011-01-23 @ 19:11:29
Postat av: Pilla

Ja, Martin sa att de fått parkera en bra bit därifrån och sedan fått promenera en sträcka.

Ångrade alltså inte att jag stannade hemma :)

2011-01-23 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0