Effektiv knådning

Nästa vecka har jag bokat in massage. Ska bli sååååå gott! :-)
70 minuters knådning ska det bli och då snackar vi verkligen knådning i 70 minuter och inte bara 40 min.
Jag vet inte om jag skrivit om detta tidigare men då får ni väl fladdra förbi detta inlägg ;-)

Jag har alltid tyckt att om man betalar dyra pengar för att bli knådad och masserad så vill man verkligen ha valuta för sina pengar. Då vill man (=jag) inte bli inlindad som en kåldolme i något värmetäcke för att sedan ligga där och värmas upp i en halvtimme. Det innebär att själva massagen blir kanske bara effektiv knådning i 30 min.
Jag har full förståelse för att man kanske bör värmas upp en aning och att det kanske annars kan bli större skada än effekt om man slarvar med det men hursomhelst så vill jag inte "slösa" den värdefulla tiden med att ligga där under ett duntäcke med värmeflaskor.

Ska i alla fall bli spännande att se hur den här tjejen gör det.

Kommentarer
Postat av: Tina

Halloj!

Var ska du gå och få massage?

2011-01-29 @ 19:09:39
Postat av: Pilla

Vet inte vad stället heter.... det är en thailändsk tjej som har ett ställe vid Riksens ständer mellan Musikbörsen och Naturgott.

Många som rekommenderat henne och dessutom håller hon bra priser. Ska bli spännande att se om hon är så bra som alla påstår :-)

2011-01-29 @ 20:54:37
Postat av: Ravnlina

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-08-24 @ 08:31:32
URL: http://ravnlina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0