En skylt med Mortons syndrom

För första gången sedan i måndags så hade jag faktiskt lite ont i foten imorse. Hoppade ut från sovrummet men var tvungen att mellanlanda i Eriks säng och vila. Så fort foten kom upp i högläge försvann smärtan. Hade jag inte haft ett viktigt möte på morgonen så hade jag nog faktiskt stannat hemma idag. Men nu var det ju som det var. In med två Panodil (ja, jag har fortsatt med Panodil) och bit ihop. Kändes mycket bättre i foten framåt förmiddagen.

Ringde till vårdcentralen idag och bokade in en tid imorgon för att få bandaget omlagt. På måndag ska jag få börja stödja lite på foten. Det ser jag verkligen fram emot! :-)

Funderar i övrigt på att skriva en skylt som jag kan hänga runt halsen - "Nej, jag har inte halkat på isen, jag har gjort en planerad fotoperation eftersom jag har något som heter Mortons syndrom."
På ryggen kan jag sen ha en annan skylt där jag kan förklara vad Mortons syndrom är för något.
Jag vet inte hur många gånger jag säger det per dag. Kul att folk bryr sig men nu börjar jag känna mig tjatig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0