Fredag

Fredag imorgon - härligt!
Ska hem till bästa Caroline på en liten..... "jag-ska snart-föda-barn-och-dessutom-flytta-och-sälja-huset-fika".
Även om hon tänker bosätta sig ute på åkrarna så ska hon inte tro att hon slipper mig. Kommer att våldgästa dem senare i vår :-)

Imorgon är det också dags att ringa och boka tid för operationen (som jag gör allt jag kan för att förtränga). Jag hoppas att man kan önska tid då jag har ett viktigt möte på måndagmorgon. Hade gärna tagit en tid på eftermiddagen.



Kommentarer
Postat av: Tina

Läkare är alltid mer skärpta på morgonen!

Strunta i mötet :)

Du kommer ändå inte att vara psykiskt närvarande.

Dessutom får du mer tid på eftermiddagen att "nyktra" till :):)

2011-01-13 @ 19:52:25
Postat av: Pilla

Tänk om jag får en morgontrött läkare då? ;)

Nyktra till??? De ska väl inte droga mig?

2011-01-14 @ 05:53:43
Postat av: Tina

Det var väl det du hoppades på?

:)

2011-01-14 @ 20:08:13
Postat av: Pilla

Jo förvisso..... ;)

2011-01-14 @ 20:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0