Hundtrimmer

Tänkte investera i något som jag tror att jag kommer att få stor användning för i framtiden när det gäller Bastis pälsvård - en trimmer.
Har funderat länge på det och nu är det dags. Frågan är bara vilken modell och märke man ska välja?

Alla har säkert sin favorit och det är så klart svårt att bestämma sig utan att ha haft tillfälle att testa och känna på dem men oavsett så tror jag att de alla är väl värda sitt höga pris.

Här är några som jag funderar på:


Oster Golden A5


Andis AGC


Moser Max 45



Någon som kan rekommendera någon av dem eller som har hittat en annan favorit?

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi har en Mooser och den tycker jag funkar bra, och så var den ju inte den dyraste ;-) Eftersom man inte trimmar så mycket på en setter så tycker jag inte att man ska behöva lägga ut alltför stora pengar på en maskin! Hoppas vi får se bilder sen då när du gått loss med maskinen :-))

Kram

2011-01-29 @ 20:58:00
Postat av: Pilla

Lovar att lägga ut bilder när den dagen kommer ;)

Jag är dock rädd för att även om jag tycker att jag tagit bort mycket päls så hade du säkert tagit ännu mer ;)

Dina hundar bli jättefina när du trimmat dem - jag får väl titta på dina/Tanjas/Margrets bilder och försöka efterlikna dem så gott jag kan.

2011-01-29 @ 21:18:21
Postat av: Anna Dahl

jag har haft Oster till min riesen och den var bra och hållbar.

2011-02-01 @ 18:53:46
URL: http://krakebergagard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0