Jan Eliasson

Fy jäklar vad jag har ont i mina händer. Röda, ömma märken. Dessutom ont i ena axeln - känns som världens träningsvärk. Stackars mig! ;-) *hahahaha*
Med andra ord kan man också säga fy jäklar vad otränad och svag jag är. Jajamensan, visst är jag klen och det får jag sota för några dagar till - så länge jag behöver skutta runt på kryckor.

Har varit på föreläsning ikväll - Jan Eliasson. Ringer det en klocka hos er?
Inte bara är jag klen - jag var helt väck när det gällde att kunna placera den här snubben. Han var vår "hemliga" föreläsare ikväll och när han steg upp på scenen och inte presenterade sig så började jag undra vad det var för gubbe som stod där och snackade förhandlingar, UD, Iran, Irak och Olof Palme?! *pinsamt*
Tur det finns snälla och intellektuella människor som kan upplysa en lite diskret ;-)

Skicklig på att snacka det var han i alla fall :-)
Borde han väl vara med tanke på de uppdrag han haft.

 

Kommentarer
Postat av: Tanja

Du behöver inte skämmas, jag har inte en aning om vem karln är :-/

2011-01-19 @ 03:59:10
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0