Känns bra

Var trött igår kväll och somnade ganska lagom tillhandbollsmatchen på TV var slut.
Trodde ev att natten skulle bli orolig och att jag skulle ha ont. Preparerade mig själv med 2 panodil och hade förmaningstal till Erik om han skulle smyga in till oss på natten att han fick försöka ligga stilla (annars har han en förmåga att kasta både ben och armar kors och tvärs på mig och Martin).

Med facit i hand så kan jag bara konstatera att jag sovit som Törnrosa i natt. Foten i högläge och ingen smärta alls :-)
Klart att det känns mer när jag sen är uppe och hoppar runt på de där förbaskade kryckorna men Panodilen funkar hyfsat.

Hade bestämt mig för att jobba den här förmiddagen och det har gått kanon. Har varit på utbildning vilket innebar ganska mycket stillasittande. När det blev dags för lunch bestämde jag mig dock för att åka hem och jobba/vila här hemma under resten av dagen. Ikväll är det föreläsning och dit planerar jag ju att gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0