Sjukt trött

Jag vet inte vad det är med mig. Jag är helt sjukt trött! Har varit det sedan igår (fast om jag tänker efter har jag varit det varenda kväll den här veckan). Problemet är att under helgen är jag det hela dagen och inte bara på kvällarna.
Jag har inbillat mig att det helt enkelt kan botas med en utlandssemester med sol, väme och bad ;-)
Behöver jag påpeka att Martin inte tror på min diagnos? *hehe*

I vilket fall som helst - jag är skittrött!!!

Har i alla fall tjuvkikat på en resa. Fick tips av Jossan och Thomas och kollade det på nätet. Jag räknade bara med mig själv och ett barn (tänkte faktiskt på Erik eftersom Ellen sticker iväg om 2 veckor).
Kunde få för 7500 kr. Inte så illa pinkat. Jag kan redan se mig själv ligga där i solen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0