Spöken - finns de?

Jaha, då halvligger man här ensam i stora dubbelsängen på ett rum på Bäckaskogs slott. Visserligen lyxigt att få egna rum men efter kvällens historier och försök till att skrämma upp varandra så undrar jag om jag kanske inte hellre hade haft sällskap här på rummet ;-)

Som jag har förstått det så kommer jag att få höra en stönande abbott och ev. hitta en knapp på sängbordet när jag vaknar.
Jaja, den som vaknar lär väl se ;-)

Har alltså haft en heldag i underbar slottsmiljö. Utbildning som givetvis kantas av god mat och dryck. Började dagen med frukostbuffé sedan lunch, fika och sen nu ikväll 3-rätters middag. Efterrätten hade jag kunnat äta igen... och igen.... och igen *mums*.

Har mega-gigantiskt skitont i foten :-(
Har så smått börjat stödja på den (fast det är ytterst lite. Hänger fortfarande mest på kryckorna.). Nu ikväll känns foten som en uppsvullen spärrballong och är öm och stel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0