Vill man vara fin får man lida pin

Nu har jag alltså gott om små stripes och har plåstrat om mig själv. Inser att jag kanske måste ta det lite lugnt någon dag.... eller två.
Jag tror att jag vet boven i dramat också.
Det var i går när jag skulle in och fika i stan och inte tyckte att gympadojjor var det allra roligaste att behöva sätta på fötterna. Jag tog alltså mina vinterstövlar och mer eller mindre pressade ner foten i den. Kändes direkt att det skulle bli svårt att få av den senare men bet ihop och tänkte att "vill man vara fin får man lida pin".

Under timmarna som gick så kunde jag nästan känna hur foten expanderade i stöveln och mycket riktigt var den ganska svullen när jag väl kom hem och steg ur bilen. Det i kombination med en lite smal stövel och mycket belastning under de senaste dagarna har nog påverkat.

Så idag hoppar jag på kryckor igen (eller rättare sagt: hopp-går). Lite belastning måste jag ändå ge foten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0