Husvagnsliv

I eftermiddags flyttade jag och barnen ner till husvagnen i Åhus. Husvagnen (pappas & Ingrids) står på tomten på samma plats som den gjort så länge jag kan komma ihåg. Det är lite nostalgi..... det enda som saknas är Jossan i husvagnen snett bakom oss och att hon vankar fram och tillbaka utanför vår husvagn på morgnarna i väntan på att jag ska vakna. Hon var morgonpigg och jag var morgontrött ;-) Nu är det inte vi som springer omkring här i omgivningarna utan nu har våra söner tagit över stafettpinnen :-) Man blir väldigt avslappnad här i husvagnen. I alla fall jag. Jag njuter av varje sekund och önskar att min man kunde lära sig att uppskatta njutningen av att vistas och bo så här vissa perioder. Tyvärr tycker han det framkallar klaustrofobiska känslor...... hrrmmmm...... TRAMS!!! Ellen och Erik njuter lika mycket som jag och tycker det är supermysigt! Imorgon flyttar Lotta och Wilda också ner :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0