Martin ska shoppa

Vilket pissigt väder! :-(
Dagar som denna är man antingen ganska loj och slappar eller så blir man energisk och får massor av saker gjorda.

Jag brukar ju vara ganska bra på att inte göra något och ändå få dagarna att gå men idag har jag haft överskott av energi och hunnit med massor :-)

Städat, spelat sällskapsspel, rensat ut i garderober, röjt på Eriks rum och lite annat smått & gott.

Imorgon bär det av till Väla eftersom jag har en man som inbillar sig att han inte kan shoppa kläder inne i stan. Kristianstad är ju annars ganska känt för att vara en bra shoppingstad med ett ganska bra utbud. Detta öra vill då inte Martin lyssna på utan han tycker det är bättre att åka tvärs över Skåne för att sedan handla i exakt samma affärer som vi har här hemma i stan.
Jag brukar ju iofs inte vara den som är motståndare till Väla så jag protesterar inte alltför mycket *hehe*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0