Rastlös

Är så fruktansvärt rastlös! :-(
Blir också aningen stressad av att en vecka av min semester redan har gått och känner att jag inte gjort något "ordentligt" utan mer bara lullat omkring här hemma. Blir på dåligt humör av det!
Martin undrar när jag ska bli så "stor" att jag bara kan slappna av och njuta av att bara "va".
Jo, det är klart att jag kan njuta av sådana stunder också men efter att jag har "gjort" något.

Just nu fördriver jag min tid med att lyssna på poddavsnitt av P3 Dokumentärer blandat med P1 Sommarpratare. Verkligen något jag kan rekommendera!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag läste ett reportage om Ernst i Aftonbladets söndagsbilaga. Läs det! MYCKET skön filosofi på livet :-)) Kan säga att jag slutade att stressa upp mej över att en vecka redan gått ;-)

2011-07-12 @ 09:11:15
Postat av: Pilla

Tack för tipset! Ska leta upp reportaget :)

2011-07-12 @ 19:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0