Rörbäck

Nu har vi kommit fram till Rörbäck som visade sig vara ett litet paradis. En helt underbar natur och man har absolut ingenting att klaga på en härlig sommarkväll som denna. Vi sitter/ligger på klipphällarna medan barnen leker i vattnet - fångar krabbor och samlar snäckskal :-) Ett glas rött bredvid mig, bryggfest med trubadur några hundra meter bort ..... tja, vad ska man säga? :-) Jag önskar att man kunde lagra den här sortens energi och plocka fram de gråa, trista och trötta dagar som man vet kommer då i oktober/november. Blundar och försöker memorera ljud, dofter och känslan som denna upplevelse ger mig. Vill kunna ha förmågan att komma ihåg allt senare. Det är sådana här stunder som tiden gärna får stanna! Önskar att jag åtminstone hade kunnat ge er ett foto men det får komma senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0