Vakenperiod i natt

Natten som gick innehöll en vakenperiod på  knappt en timme då Erik väckte mig ca 02.30 och sa att han behövde gå på toa. Det är dessa stunder man verkligen inser att man hade velat ha en toa på rummet och inte behöva stiga upp och gå genom en korridor.
Hur som helst så gick det bra men naturligtvis får ungen näsblod också! Stackarn kan ju så så klart inte hjälpa detta utan både han och jag försöker stoppa blodflödet där mitt i natten på denna minitoa.

Väl tillbaka på rummet igen så har han blivit täppt i näsan och behöver nässpray. Martin har med sig (avsett för vuxna) och jag ger en halv "dutt" till Erik. Detta resulterar då i en evig nysattack. Hela familjen vaknar så klart och vi roas alla av att ligga i våra våningssängar och räkna antalet nysningar som Erik gör. Vi kom upp till 19 st! *hahaha*
Efter det blev det lugnt och vi kunde återgå till att sova. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0