Fotbollsavslutning

I tisdags var det dags för fotbollsavslutning med Eriks lag. Med kort varsel ändrades destinationen från Wä IP till Bockeboda. Alltid lika mysigt (om man inte räknar med myggen då förstås). Det vankades lekar och tävlingar och sedan grillning tillsammans.
Kameran låg kvar här hemma och därför kan jag tyvärr inte bjuda på några "spännande" bilder.....
Hade jag haft den till hands hade jag nu kunnat visa er bildsekvenser då både jag och Marie-Louice visade våra graciösa förmågor *hahaha*. En del hade säkert kallat det klumpighet men om det råder det skilda meningar ;-)
 För min del skyller jag på att bollen inte var rund och att jag pga det snubblade ;-)


Kommentarer
Postat av: Marie-Louice

Jaha där kom det! Tur att kameran låg hemma!

2011-06-26 @ 22:08:03
Postat av: Pilla

Hahaha :)

2011-06-26 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0