Kampen mot barnsex

Sitter och tittar på en dokumentär som handlar om pedofiler och hur man i Kambodja försöker stoppa all barnsex. Vet egentligen inte varför jag sitter och glor på detta program då jag berörs så illa av det.
Man har smygfilmat bordeller där hallickarna är pojkar i 12 års åldern och de gör allt för att turisterna ska köpa tjänster av flickor i åldern 4-10 år. Fruktansvärt!!! :-(

Vuxna människor som utnyttjar barn sexuellt är för jävligt!!! Det finns inga som helst ursäkter för detta. Jag mår riktigt illa!

Jag hyllar verkligen alla människor som jobbar för att sätta dit alla dessa sjuka vuxna. Det är ett tålamodskrävande jobb och jag är full av beundran att det finns de som både orkar och klarar av att jobba med detta varje dag.

Att det sedan också finns ett utstuderat system för falska adoptioner får ju inte mig att må direkt bättre :-(
Man adopterar små barn från fattiga familjer (som är i desperat behov av pengar) och har dem sedan i sitt våld och kan "fritt" utnyttja dem.

Fy fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0