Lite vädersnack

Jisses vad kvalmigt det varit idag! På jobbet har luften stått still och efter någon timme höll jag på att krevera!
Funderade på hur jag skulle klara att jobba hela dagen. Då berättar en kollega att den stora apparaten som jag har uppe vid taket i mitt rum tydligen var en AC!!! WHAT??? Varför har jag inte fattat det tidigare?! Slog på den och hela världen förändrades *hahahaha*!!! Helt plötsligt kunde man andas och den sprängande huvudvärken försvann. Nästan så att man ville sitta inne på sitt arbetsrum hela dagen ;-)

Man har bara väntat på ett rejält åskoväder och ett riktigt ösregn som kan rensa upp luften lite men det verkar inte komma. Det blixtrade riktigt ordentligt i går kväll. Trodde först att det var någon som sköt upp fyrverkerier men det var gigantiska blixtar. Man kunde inte höra några knallar eller något muller så ovädret var nog en bra bit härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0