Snart semester

Man är van vid att ha en lång sommarledighet och jag var förberedd på att det skulle kännas lite "surt" nu i juni när Martin började sitt sommarlov och jag skulle fortsätta stiga upp tidigt om morgnarna för att ta mig till jobbet.
Med facit i hand känns det dock ganska OK. Skillnaden är att jag kommer på mig själv att planera min kommande ledighet mycket mer i detalj jfr med vad jag brukar göra.
Tidigare har jag vetat att jag haft en "hel sommar" på mig att förverkliga en del mål och hinna med att göra olika saker. Visserligen har man kanske skjutit upp en del saker med inbillningen om att jag kommer att hinna det sen eftersom jag ändå ska vara ledig så himla länge.

Nu har jag 4½ veckors semester och det känns onekligen välbehövt och efterlängtat. Det känns som att jag planerar allt lite mer nu för att "hinna med" så mycket som möjligt.

3 dagar kvar! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0