Sommarfest

Hemkommen från en underbar sommarfest hos pappa & Ingrid.
Alltid lika mysigt och när man är där kopplar man verkligen av och det är nog en av anledningarna tiull varför jag är så trött idag. Man tillåter sig att slappna av och då kommer tröttheten ifatt en.

Att sen få tillbringa natten i sitt gamla flickrum gör ju också en lite nostalgisk och i går kväll låg jag där och tänkte mig tillbaka hur det såg ut när jag bodde där.
Idag är rummet ett "JAZZ-rum". Ja, huset är ju så stort så man har möjlighet att utnyttja de olika ytorna till diverse saker. Här nere kan man idag hitta olika instrument men det där JAZZ-temat har nog suddats ut en aning för nu är instrumenten uppblandade med två motionscyklar och två Pilatesbollar...... jag undrar om det numera kallas för JAZZ- och motionsrum???

Underbart väder och alltid lika trevligt sällskap :-)

Tusen TACK för en superdupermysig sommarfest!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Morfar o Ingrid

Pappa/svärfar/morfar/farfar o Ingrid älskar att få ha Er alla här på sommarfest och få rå om Er. Vi längtar redan till nästa fest.

Kramar I o A.

2011-06-12 @ 20:26:58
Postat av: Morfar o Ingrid

Vi måste berömma den duktiga fotografen.

I o A.

2011-06-12 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0