Underbar ledighet

Vilka underbara dagar!!!
Man får bara mersmak på att vara ledig när vädret visar sig från sin bästa sida.
Att gå till jobbet i morgon känns kanske inte som något som frestar mig jättemycket just nu även om jag vet att jag kommer att tycka det är kul när jag väl är där.

I torsdags var jag i Göteborg med med jobbet och vi njöt av två trevliga och underbara dagar tillsammans nu innan vi skiljs åt. Bättre avslutningsminne kan man nog inte få :-)

I lördags var det återigen dags för Erik att spela fotboll och hela familjen var så klart med. Efteråt körde vi vidare till glasskiosken och åt en Otto-glass :)
Resten av dagen tillbringades i trädgården.

I går målade Martin i vardagsrummet och jag låg i solstolen och läste min nyinköpta bok. Bra arbetsfördelning, eller hur? ;-)
Det är helt underbart att bara kunna få slappa i solen och bara ta dagen som den kommer. På kvällen kom Jossan hit och färgade bort alla mina vita hårstrån (som verkar föröka sig i megahastighet!)

I dag var det inplanerat en tripp till Köpenhamn med ligan. Mycket shopping och tunga kassar.

Vem vill börja jobba igen när man kan tillbringa sina lediga dagar så som jag gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0