Erik har shoppat kläder

Onsdagar är min "hämtdag" (=jag som hämtar Erik på fritids). Så även idag.
Hämtade en aning tidigare så att vi hann in till stan och fixa avslutningskläder. Erik fastnade direkt för två rosa tröjor (!). Sen hittade han en skjorta och ett par trekvartsbyxor. Perfekt... nu har han lite att välja mellan när vi ska iväg på olika små tillställningar. Nu närmast är det den traditionella sommarfesten hos pappa & Ingrid på lördag och Erik har redan bestämt sin outfit :-)







Om ni tror att jag misslyckats genom att bara ta halvkroppsbilder så tror ni helt fel. Jag fick nämligen strikta order om att dra gränsen precis där eftersom han sedan enbart hade kalsonger på nederdelen *hahahaha*


Kommentarer
Postat av: Magda

Snyggaste killen!!!

2011-06-09 @ 20:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0