Grattis i efterskott

Helg igen!
När jag kollar i min jobbkalender så ser jag att det är en vecka kvar som ser "überjäklisch" ut... sen (förhoppningsvis) så lugnar det ner sig något och jag kan återgå till att vara lite mer "normal" igen ;-)
Man kan nästan påstå att det är lite som att se "ljuset i tunneln"..... *hahaha*

Igår firade vi pappa (som egentligen fyllde år den 16/3). Vet inte vad som händer men - det är nästan mer regel än undantag - att vi lite senare på kvällen drar fram våra mobiler och sitter där och ska tipsa varandra om både det ena och andra som t.ex. en rolig eller bra app. Prylgalna familjen! ;-)
Ingrid är väl egentligen den enda av oss som har distans till det hela *ler*.

GRATTIS i efterskott pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0