Knäpp knäpp knäpp

Ja, då var det dags igen.
Dags för en knäpp på näsan som tar ner en på jorden igen.
Nä förresten..... inte en knäpp utan en rejäl jävla smäll rakt i nyllet (ursäkta ordvalet).

Jag har tänt ett ljus.
Ett ljus för att jag ikväll tänker extra på en person som igår miste sin man, ett ljus för barnen som miste sin pappa....

Fruktansvärt tragiskt och sorgligt och det är nu jag kryper upp i soffan och känner tacksamhet över att få ha min familj här hos mig.

Livet kan ta en tvärvändning när man minst anar det.
Man säger "hej då" och går till jobbet - vem kan då veta att den ena inte kommer att komma hem den kvällen?
Vem kan veta att man ska mista sin livskamrat eller pappa den dagen?

Livet kan kasta omkull oss när som helst.
Ta tillvara på varje dag.

Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja fy, blev så ledsen när jag hörde och kan inte sluta tänka på det och lider med de anhöriga. Även vi har tänt ett ljus och känner extra tacksamhet en dag som denna. Livet är så skört.. KRAM Josefine

2011-11-08 @ 21:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0