Sista kvällen

Ikväll är sista kvällen med det äckliga munsköljet.

Om vi ska ta lite äckelsnack så har jag haft en en andedräkt som inte luktat "hallon" den senaste veckan.
Har försökt att inte vara för nära när jag pratat med någon men sånt är ju svårt att dölja :-/

Alla är väldigt finkänsliga och ingen har sagt eller kommenterat det..... förutom mina barn *hehe*.

De har visat både med kroppsspråk och med klarspråk vad de tyckt om min "doft".

Kan dock glädja alla med att den nog är ganska återställd till det normala igen :-)

Exakt en vecka sen jag drog ut tanden idag.
Är fortfarande öm och stygnen stramar....
För tillfället så rör sig inte tänderna så huvudvärken och stelheten i nacke och käke är borta :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0