Tivolibadet

Spontanitet är kul! :-)

Hamnade i en bilkö när jag skulle köra inom pappa & Ingrid för att hämta Erik.
Man hinner tänka på väldigt mycket när man sitter i en bilkö.... ;-)

Visste att de skulle in till badet ikväll och bestämde mig då för att vi skulle hänga på.
Martin jobbar länge eftersom han håller på med sina utvecklingssamtal så vi kan ju lika gärna hitta på något kul som att sitta hemma och slöa.

Dessutom behöver Erik (och Ellen också) träna på att simma.
Perfekt läge! :-)

Annars hade jag hamnat i dilemmat med Erik - var skulle han byta om?
Han är ju lite för stor för att byta om på damernas men i mina ögon lite för liten att byta om själv på herrarnas så här på kvällskvisten.
Är jag hönsig nu? ;-)

Nu blev det ju kanonbra eftersom pappa tar med sig Erik in på herrarnas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0