Trevlig och pratsam

Tandläkaren var jättetrevlig och småpratade hela tiden.
När jag låg där med ansiktet täckt av dessa gröna sterila dukar så var det ändå ganska småtrevligt att ligga där och småsnacka med henne.... så länge det gick.

Vi fick ett litet skrattanfall då hon helt plötsligt anmärkte mina fräknar:

"- Åh vilka söta fräknar!"

Hahaha !
Kanske inte det man är beredd på att höra mitt i alltihop .

Det mest komiska (?) var nog ändå när hon frågade efter min ålder (hade att göra med olika riskzoner) och jag svarade att jag snart var 38 och hon bröt ihop helt!
Hon gissade på 17-18!!!!!
Men hallå?!?! Hahaha 

Fick present efter avslutad behandling precis som barnen brukar få....
Undrar om det tillhör vanligheterna? 

Min present och min tand....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0