Hepp, hepp, hepp!!!

Som vanligt en hektisk eftermiddag med tajt tidsschema och en logistik där det inte finns utrymme för något oflyt.

Blev lite sen när jag skulle hämta Erik och redan då insåg jag att vi var tvungna att skruva upp tempot om vi skulle hinna allt som fanns på "att-göra-listan".
Hem och äta lite extra mellanmål och sen fram med skrivläxan. Jag är så glad och tacksam över att läxorna flyter på och görs utan protester än så länge.

Min stress påverkade nog Erik mer än jag trodde och han fick jätteont i magen och ligger nu och vilar några minuter innan det är dags att byta om inför pingisträningen som börjar om ca 35 minuter.
Dessförinnan ska vi ha hunnit köpa ett par nya skor till honom också..... *suck*.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0