Jag är född i "övriga världen"

Mitt under middagen ringde telefonen. Martin svarade och lämnade sedan över luren till mig.
Jag gav honom onda ögat och mimade att om det var en försäljare så skulle jag hugga av valda delar på honom..... Fick bara en leende tillbaka. Falskhetens leende.... :-(

Nja, det kanske inte riktigt var en försäljare men näst intill.
Statistik kring hälso- och sjukvården i Sverige *suck*. Det skulle "bara" ta några minuter.
"Några" minuter visade sig sedan vara ganska exakt 8 minuter.

Sista frågan var dock roligast....

" -Ok, nu har vi kommit till sista frågan. Är du född i Sverige?"

"- Nej."

"- Ok. I Norden?"

"-Nej."

"-Ok. I Europa då?"

"- Nej."

"-Ööhhh.... men sen finns det ju bara ett alternativ kvar. Då måste du ta övriga världen?!"

Alltså man vet ju inte om man ska skratta eller gråta! *hahahaha*

Samtidigt har jag en man som sitter och flinar åt mig. Hämnden är ljuv....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0