Så märkligt!

Blev ju av med mitt Visakort för ca en månad sedan. Spärrades såklart direkt men man undrade ju ändå vem som "tagit hand" om det.

Glömde det i en parkeringsautomat (som faktiskt inte pep som påminnelse). Åkte tillbaka och letade men hittade inte det.

Igår parkerade jag på samma ställe och kom att tänka på det igen.
Medan jag väntade på biljetten (kan ju ta sån evig tid med de nya automaterna) så fick jag för mig att jag skulle känna ovanpå automaten.
Detta gjorde jag TVÅ gånger när jag letade efter kortet förra gången men då låg det inte där. Vet egentligen inte varför jag gjorde det nu men det var ett infall.....

Gissa vad jag hittade? Iofs något mer slitet i kanterna men ändå!!!


Kommentarer
Postat av: Johan

Hmm känns spontant som att kortet låg där även när du kollade sist!!

2011-10-18 @ 12:06:18
Postat av: Pilla

Nu är du precis som Martin!!! :-p

Nej, det gjorde det faktiskt inte! Jag var där TVÅ ggr och kände och kollade. Dessutom var kortet mycket mer slitet i kanterna och repat än förut.

2011-10-18 @ 17:09:35
Postat av: Anders

Du har säkert rätt Pilla! Någon lånade säkert bara kortet ett tag och la sedan tillbaka det!

2011-10-18 @ 20:22:59
Postat av: Pilla

Ok, jag kan förstå att det låter smått osannolikt men så var det faktiskt!

Så typiskt att just ni två ska kommentera.....

Hmpf...!

2011-10-18 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0