Stövlar

Ja Chattis, det är bara att inse att du fick mig till att falla...... för ett par stövlar ;-)

Träffade Chattis i stan häromdagen och då visade hon upp sina nyinköpta stövlar. Superfina och med plats för rejäla vader (som jag då har).
Har alltid haft svårt att hitta stövlar som både är snygga och som sitter bra och som är sköna. Därför gäller det att passa på när man väl stöter på ett par som har alla dessa egenskaper - det var i alla fall vad jag sa till Martin när jag kom hem med den stora kartongen *hahaha* :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeesss jag visste det, visst är dom underbart sköna. Åh vet du att det finns flera modeller till med detta underbara skaftvidd. Kram

2011-10-25 @ 14:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0