Wordfeud

Mitt nya beroendeframkallande tidsfördriv...... Wordfeud!
För de som inte vet så är det gamla hederliga Alfapet.
Har aldrig spelat Alfapet eller tyckt det varait kul men nu är jag helt trollbunden av det. Man hör hur det plingar till i telefonen (det är alltså en app man laddar hem) och man liksom bara MÅSTE kolla hur många poäng ens motståndare lyckats kamma hem.
Jag spelar mot både kända och okända personer - spelar ingen roll. Enda gången det blir lite prestige med i spelet är när jag möter Martin. Vann första omgången men sen hamnade jag i förlust-träsket och det var ganska överlägsna segrar han smällde till med. Fast nu verkar jag ha kommit ur träsketoch vann sista omgången (har nu påbörjat ytterligare en omgång).

Så.... om ni är sugna så testa spela. Vill ni spela mot mig så får ni leta upp mig under mitt "alias": ellenerik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0