Xperia Ray

Vi har varit inne flera omgångar för att kolla ny mobil till Ellen.
Hon fyller ju snart år och istället för att ge en massa småsaker som hon bara halvt vill ha så tyckte vi att det var bättre att ge henne något mer rejält. Ellen skulle aldrig själv komma att fråga efter en ny mobil men då blir det också lite extra kul att ge henne det :-)

Hon hade spanat in en särskild mobil men idag föll jag direkt för en annan när jag steg in på Telenor. Det visade sig vara en modell som de fått in i går och en helt ny modell. Denna var nättare än många andra surfmobiler och det gillade jag.

Att sen Martin passade på att förlänga sitt abonnemang också och därmed kunde välja ny mobil gjorde ju inte saken sämre. Att de nu sitter med likadana mobiler är ju lite kul :-) Olika färg på baksidan dock!

Ellen blev otroligt glad över sin nya telefon och jag måste erkänna att jag också hade velat sitta i soffan med en splirrans ny telefon och undersöka alla dess möjligheter.

Xperia Ray


Ellens mobil


Ellen guld och Martin svart


Kommentarer
Postat av: Johan

Snart ny iphone pilla....

2011-09-09 @ 08:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0