Bahia Feliz

Ja, då är vi nere på Gran Canaria och har njutit av vår första dag vid poolen.
Helt underbart väder med sol och blå himmel.
Solen steker och vi smörjer oss om och om igen för att inte bli röda som kräftor ;-)

Inte ens Ellen och Erik kan kalla mig för badkruka heller eftersom jag var först i poolen *haha*.
Tror inte att Martin kunde ta att han var den ende i familjen som inte badat så det blev ett dopp för honom också nu i eftermiddags.

Vi bor kanon och Erik har redan hunnit spela sin första fotbollsmatch här ner :-)

Tyvärr är det trådlösa nätverket inte det allra bästa och jag har hunnit bli småirriterad både en och två ggr för att det bara kastar ut mig och "Lilla Blå" :-(

Vi får väl se om det funkar bättre ikväll och om detta inlägg överhuvudtaget publiceras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0