Nakna kvinnor!

Idag har vi alltså ägnat fm på ett stort shoppingcenter och Ellen och Erik inhandlade sina efterlängtade snorklar.
Under tiden vi strosade där så sprack molntäcket upp och när vi kom tillbaka till hotellet bestämde vi oss därför för att tillbringa lite tid vid poolen.
Men trots sol så blev det aldrig riktigt "ligga-och-sola-skönt" eftersom det blåste så himla mycket.
Vi bestämde oss istället för att gå en runda. Martin ville gärna se vilken runda jag sprungit ;-)

Vi hade egentligen planerat att gå till San Agustin men Ellen fick skoskav och därför bröt vi efter ett tag och vände hemåt igen.

Vi gick längs stranden och hamnade mitt bland nakna kvinnor.
Martin fattade så mycket som att han nog borde vända blicken åt ett annat håll men vi hade däremot en annan familjemedlem som var MYCKET fascinerad av att folk låg helt och hållet NAKNA på stranden - Erik.
Tusen frågor om varför, hur, vilka osv.
;-)

En annan undran som jag fick var varför man ofta ser nudiststränder tillsammans med hundbad?
Så var det även här. Folk gick och rastade sina hundar eller lekte med dem längs strandkanten och sen låg det nakna människor mitt i alltihop?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0