40-års gille

Jag och Martin var bjudna på 40-års fest och hade båda sett fram emot detta.
Tyvärr är vi mitt uppe i sjukdomstider och både Ellen och Erik var mer eller mindre hostiga/snoriga/krassliga.

Natten till lördagen var vi vid ett tillfälle fyra stycken i vår dubbelsäng vilket definitivt är två för mycket!
Jag sover urdåligt då och det slutade med att jag tog min kudde och mitt täcke och traskade in och la mig i Eriks säng.

Kändes inte kul att lämna bort kidsen till pappa och Ingrid i detta läge och därför bestämde vi att Martin skulle stanna hemma hos barnen.

Jag kan omöjligtvis beskriva allt som hände på festen men för att summera det hela så kan jag bara säga att det var en höjdarfest.

Vi var ett stort gäng som umgicks ganska mycket förr och därav blev det ett antal 20- och 25-års fester. Riktiga gillen! :-)
Sedan har det varit en period då folk har bildat familj, fått barn, köpt hus osv och man har inte träffats på väldigt länge.
Nu var alltså alla tillbaka igen och jag måste konstatera att det inte var många som förändrats utseendemässigt :-)

Riktigt roligt att få träffa alla igen! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0