Cykellyse

Nu när jag ändå håller på att avslöja alla mina "synder" så kan jag ju lika gärna fortsätta ;-)

Har inte haft något cykellyse på evigheter men å andra sidan så har jag väl inte använt min cykel så värst många tillfällen då det har behövts heller.
Nu har jag dock insett att det hade varit bra (på många sätt) med tanke på att jag oftast tar cykeln till gymmet.

Var på jakt efter en enkel belysning som var lätt att sätta på och ta av. Jag ville inte ha något stort och som man var tvungen att montera.

Hittade dessa på Kjell o/co men de var naturligtvis slut :-(



Idag var jag inom Clas Ohlsson och hittade dessa enkla. Tänkte att de var värda att testa.
Funkar perfekt! :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0