Cykla runt med bajspåse

Igår var jag ute med Basti och vi gick bl.a. och hämtade min cykel som stod utanför gymet (hade tagit fel nyckel när jag var där senast och kunde inte låsa upp den när jag skulle hem).

Jag cyklade en runda med Basti och eftersom cykelkorgen var fylld av annat så fick bajspåsen helt enkelt balanseras på pakethållaren.

Tänk på att aldrig glömma bajspåsar på pakethållaren - särskilt inte i minusgrader :-(

När jag kom ut till cykeln i morse och skulle cykla och träna upptäckte jag påsen som låg kvar.
Skulle ta bort den men det gick inte!
Den hade frusit fast!!!!

Om jag dragit riktigt hårt hade plasten gått sönder men själva innehållet blivit kvar.
Detta ville jag ju inte.... så nu står cykeln i solen för upptining *suck*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0