Extra kalas

Igår kväll var vi bjudna hem till Anders och Annika för ett litet extra kalas. Annika fyllde ju år i måndags och ska fira ikväll men då sitter ju familjen Olofsson bänkade i Malmö och tittar på melodifestivalen!!! :-)

Därför fick vi komma på ett litet extra kalas vilket vi inte var sena att tacka ja till ;-)

Däremot kändes det att det var fredag.....
Jag blev knall-fall-trött efter maten och kände bara att jag behövde hem och sova.
Trist gäst.... I know! Sorry!

Erik kom senare eftersom han varit på födelsedagsdisco i matsalen på skolan.
Jag som svor att jag aldrig skulle bli en sån där nyfiken morsa - tja, det är bara att inse att jag misslyckats totalt där.
Man vill ju veta ALLT!!!! *hahaha*
Vem dansade han med? Hände det något annat spännande?
Erik stod ut och svarade men sen tyckte han det var nog och stängde igen munnen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0