Fullt upp!

Fullt upp!
Två ord som ganska tydligt beskriver hur mina dagar varit den senaste tiden.

Fullt upp med roliga saker :-)
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska börja skriva om.....


I fredags kväll gjorde hela familjen ett besök på restaurang Rosegarden.
Fantastiskt god buffé och som pricken över i:et så upptäckte vi att de hade en mjukglassmaskin som man kunde besöka hur många gånger man ville :-)
Lovely! :-)

Tror (och då överdriver jag inte) att Martin hann med att besöka den där maskinen 5-6 ggr *hahaha*.
Både han och jag rullade fram resten av kvällen.
Magarna såg ut som spärrballonger och jag insåg att jag skulle behövs tillbringa måååånga timmar på löpbandet för att återställa läget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0