Jobba äta sova

Några dagars bloggpaus....

De senaste dagarna har följt samma mönster - jobba, äta, sova. Rent krasst.

Nu är det i alla fall helg och jag älskar känslan av att få "klä av mig" jobbet och "klä på mig" min privata roll :-)

Nu är hela familjen samlad och jag har ägnat den senaste stunden åt att prata med Martin. Vi hinner liksom aldrig prata med varandra annars. Känns nästan hemskt att säga - men så är det nog.
Visst pratar vi men då handlar det oftast om vardagslogistiken - vem som ska skjutsa och vart och när.... vad som ska fixas under veckan....middagsmaten.... barnens läxor och allt som de ska ha med sig (badkläder, lappar, pulkor m.m.)....

Fredagkväll. Då stannar vi tiden lite och kommer ifatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0