Läsa böcker

Lovade ju mig själv att inte bara läsa böcker under min semester detta år utan att försöka hålla det vid liv hela tiden.

Har kämpat på med "Människa utan hund" någon vecka nu och det går inte vidare fort.
Jag får väl skylla mig själv eftersom jag bara orkar läsa ett kapitel varje kväll - sen är jag så trött att ögonen går i kors och man läser samma rad flera gånger utan att riktigt fatta vad det handlar om.

Det är inte bokens fel för den är bra - det är bara det att jag läser vid fel tillfällen.

Idag köpte jag två nya böcker som jag ser fram emot att läsa sen :-)

"Hotellet i hörnet av bitter och ljuv."

"Morgon i Jenin."

Har ni läst någon av dem?



 

 

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0