Mello i Malmö

Har för första gången sett Melodifestivalen "pau redit" ;-)
Alltså inte sittandes i soffan framför TV:n utan på femtonde raden i sektion A5 höger i Malmö Arena.

Helt klart en höjdare! Går ju inte ens att jämföra!

Nu har jag iofs missat de två senaste delfinalerna så jag har ju inget riktigt att jämföra med (när det gäller låtarna) men om det beror på att man var där på plats och drogs med av folkyran eller om låtarna faktiskt höll bra klass ...... ja, det vet jag inte.
Bra var det i alla fall! :-)

Tog massor av bilder och av dem kanske det finns en handfull som har skaplig skärpa och fokus....
Dem får ni se imorgon för just nu ligger jag i sängen och njuter av vetskapen av att det stundar en välbehövlig sovmorgon imorgon :-)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0